Hej!

Förlåt för att jag inte skrivit på jättelänge!! Blev väldigt glad nyss när jag loggade in och såg att så många ändå besökt bloggen! Jag ska försöka bättra mig på skrivfronten!

Ja vad har hänt sen sist... Inte mycet vad jag minns.. En inställd göteborgsresa, en irriterande influensa och allmänt mycket plugg. Höll på att bokstavligen gå in i väggen i torsdags kväll inför jättestort biologiprov och svenska inlämning på fredagen. Men jag överlevde och evakuerade ut till Stockholms skärgård efter skolan påfredagen..Så himla skönt att vila upp sig lite. Nu under sportlovetska jag bara vara hemma.. Skulle egentligen åkt till Valto och sen till Åre, men både blev dessvärre inställda för min del pågrund av både ekonomiska frågor och tid.. Jag känner att skolan går före nöje nu sista året på gymnasiet!

Idag var jag och klippte håret på Klippoteket på Sibyllegatan i Stockholm. Jag skäms nästan att säga det, men sist jag klippte mig var i augusti förra somaren. (hjälp!) Snacka om kluvna hårtoppar! Min gulliga frisör försäkrade mig ändå at håret inte var så "värst farligt", hur man nu ska tyda det.. :S

Idag har jag även städat och rensat i mitt rum. Ska flytta om lite bland möberna. Tar lite inspiration av Carrie Bradshaws lägenhet/garderob i mitt möblerande. Idag har jag även fått tid för lite skissande. Så himla skönt att få lite tid för sig själv ett tag! Funderar på att fixa en fransk manikyr efter middagen...


Hoppas ni haft en bra februarimånad kära läsare!

Ha en fin kväll!

pusspuss/ Madeleine


Kommentarer
Postat av: Klara

Usch stackare som varit sjuk, kul att du skriver igen!:)

kram!

2009-02-26 @ 11:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0