Hairy fairytale



Har sedan sista inlägget kollat igenomtre avsnitt Lipstick jungle, PLUS victoria's secret fashion show 2008. Älskar PINK numret med" that's not my name"! För tillfället önskar jag att jag såg ut såhär.. Jag älskar Caroline Winberg, gillar att hon kommit så lång i sitt modellande. När jag ser denna bild ångrar jag förra vinterns plötsliga infall av att klippa håret kort. Hade samma längd som Caroline, men klippte det till typ fem centimeter över axlarna. Det var världens infall, och jag ångrade mig redan när jag gick från salongen på Sibyllegatan.. Men men, nu har det växt lite sen sist, önskar dock att det var som förut, jag älskar att ha långt hår påvåren/sommaren.. Dessutom är jag in great need av en klippning, vilket kommer göra håret än desto kortare- igen...

See you!
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0