Lipstick jungle?

Bonjour!
Vet inte om det är bara jag men  nu försår jag faktiskt ingenting! Började titta på de två första avsnitten av Lipstickjungle igår, och förstår inte vad som hände i bytet av skådespelare??!! Först har Wendy en man, sen har hon en annan(!) Trots att hon och den fösta skulle skiljas, är hon och den andre fortfarande tillsammans. Är det bara jag som är ute och yrar?

Anyhow, Sjukdomsdag nummer fyra ser ganska lovande ut. Har lyckats skriva lite på mitt projektarbete om 100p som handra om Celiaki (glutenintolerans), och även lyckats knåpa ihop en "att göra lista innan januari är slut":
-Klippa håret
-Gå till optikern och få högre styrka på linserna (jag är en trafikfara när jag kör bil för jag sitter ständigt och kisar...illa)
-När jag ändå är hos optikern fixa mina glasögon som jag råkade bryta sönder för en månad sen. Jag använder dem aldrig förutom de gånger jag är sjuk (alltså nu, så det är däför jag är i stort behov av en reparation)
-Boka tid hos tandläkarn
-Boka biljetter till Gbg (sista helgen i januari)

Känner mig än så länge ganska nöjd med min skolfria dag. Bad även syster att köpa Chai latte pulver från espressohouse på vägen hem. Jag har inte fått min vardagliga dos, vilket nog är en av anledningarna  till min trötthet...

See you!

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0