Nyårslöften


Jag hade som nyårslöfte inför år 2008 att äta en banan till frukost varje morgon hela året! Och jag lyckades! Som nyårslöfte detta år har jag utvecklat löftet till: en frukt på morgon, samt äta mer hälsosamt, och börja träna mera!
Jag ska gå med mamma och fixa sats-kort när jag blir frisk. 2009 ska bli mitt hälsoår!
Som andra löften har jag:

-   Sluta äta godis (vilket jag bröt på nyårsdagen)
-   Bestämma skoloutfit dagen innan ( har annars en tendens att få panik på morgonen, vilket resulterar i försening och    
    stress)
-   Skaffa ett jobb (typ ICA verkar bra, då man på helger och kvällar får 100% OB)
-   Ta upp yogan igen
-   Sluta titta så mycket på TV
-   Börja blogga
-   Börja sova åtta timmar per natt (sex is just not good enough)
-   Fortsätta på mitt målande (tiden rinner iväg och ofta är det just målandet som får ta stryk, tyvärr)

Jag tycker alltid det är så svårt att komma på nyårslöften. Visserligen är det redan 18:e januari. Men någon som har ett förslag på ett löfte som kan få komplitera löftet? Vad har du för löften?


Kommentarer
Postat av: Cristin

BESÖK MIN BLOGG OCH PRENUMERERA PÅ BLOGLOVIN.COM . SEXIGASTE BIKINI OCH SNYGGASTE VÄSKOR FRÅN MISCHA BARTON! DU GÖR DIG SJÄLV EN TJÄNST.

ccristin.blogg.se

2009-01-18 @ 14:54:57
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0