The City och feber

Bonjour


Fy vad jag mår dåligt, har knappt orkat gå upp från sängen sen sista inlägget, och tycker för tillfället bara allmänt synd om mig själv. 39 graders feber, hosta, huvudvärk etc. är inget jag rekommenderar en alldeles underbart solig lördag i Stockholm. Nu hade jag velat ta en långpromenad runt djurgården och sedan sätta mig på Mocco's och avnjuta en varm rykande kaffe latte. Men icke sa nicke. Istället sitter jag här inlindad i filtar med värmedynor, raggstrumpor och benvärmare som i lager täcker min lilla frusna kropp. Ja jag känner mig väldigt ynklig, saken blir inte bättre när folk ringer och berättar om fredagskvällen som var sååå lyckad. -Då mår man bara än desto sämre. Min bästa vän har artonårs- middag med utgång!, som jag troligtvis missar vilket är väldigt synd.  Men vad ska man göra? Det är bara att krypa allt längre in under täcket och filtarna och kolla på lite film. Jag måste verkligen rekommendera avsnitten av serien "The City", där man får följa med Withney från The Hills när hon flyttar till NYC! Jag är smått förälskad i hennes pojkvän Jay, om jag ska vara ärlig! Haha

See you!

Puss  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååååhh stackars dig Madeleine!

Krya på dig! jag har också varit sjuk i en vecka nu, fast vinterinfluensen, jättetråkigt!

The city är bäst, fast jag tycker adam är snyggare!xD Jag gillar din blogg, själv bor jag i en mindre stad så det du skriver är jättekul att läsa!

Kram Kajsa

2009-01-17 @ 17:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0